|
Samsung D8005 - valg af USB harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
droner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2012 kl. 19:58 |
Hej,
Hvilken USB-harddisk kan I anbefale til optagelser med Samsung d8005? Jeg er lidt på herrens mark om hvad jeg skal gå efter. Dog ved jeg, at den skal være uden ledning. Den skal bruges til at optage lidt hist og pist, så den behøver ikke være alt for stor. Er 500 gb tilstrækkelig eller fyldes de hurtigt op? |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger en Samsung G2 Portable, den virker perfekt. den er 640 gb, der er til en god mængde timer
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Jeg bruger en magen til, men har haft problemer med at tv'et (ps63c7705) ikke kan se/finde disken, hvorefter jeg har været nødt til at formattere:-(
Mener at ha læst at MIT Sammy ikke understøtter så store hdd, prøv evt at spørge Samsung support. En G2 disk kræver også strøm fra en ekstern kilde ( usb hub med strømforsyning) da USB porten på tv'et ikke kan leverer strøm nok! |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
droner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2006 Status: Offline Point: 39 |
Måske et dumt spørgsmål, men vil det sige, at det kræver en ledning i stikkontakten? Det vil jeg nemlig gerne undgå.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det vil som skrevet betyde en extra forsyning af en art, og det betyder at den joså også skal tilsluttes en stikkontakt, så hvis andet fejler, så er det vejen frem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Hej
Jeg har en Samsung S2 der siden opstarten har fungeret fuldstændig upåklageligt. Jeg tænker faktisk aldrig over den, bruger blot optagefunktionen. Størrelsen har aldrig været et problem for mig, da jeg sletter de film og anden underholdning,der er optaget, når jeg har set det. Jeg mener en film optaget i HD fylder ca. 8Gb. Den strømforsynes fra USB porten. Prisen ligger på ca. Kr. 500,-. god vind |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
Tak for tippet - Samsung S2 it is
![]() |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Min G2 får fint strøm fra tv'et. Man skal bare huske at bruge original kabel
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
JA, men hvor stor er din hdd?
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |