|
Sonos: Tilføje nye sange |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2012 kl. 08:03 |
Hey folkens...
Kan det være rigtigt, at hvis jeg vil tilføje et enkelt nummer til mit Sonos Bibliotek - så skal den lave en komplet opdatering af mit bibliotek... Det tager jo 100 år.. Mvh Mads
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det skal du.
Min opdaterer automatisk hverdag kl 08,00 tror ikke det tager længere end 10 minutter for ca 300 gb sange Men 100 år er da lang tid ![]() |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Øv...
Lidt nederen når man lige har en cd man gerne lige vil høre...
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Hvor lang tid er dit sonos om at scanne ?
|
|
![]() |
|
små 10 min...
men syns også det er irriterende når man holder fest og lige vil downloade og tilføje et enkelt nr at den så scanne hele skidtet... havde håbet der var en smutvej...
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Der må da være noget galt hos jer ![]() 249GB => 23.020 numre => 1m 20sek
![]() |
|
![]() |
|
Lstorm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2011 Status: Offline Point: 8 |
Hej
der er en smutvej, hvor du ikke skal vente på at indexeringen bliver færdig (hos mig tager det også noget længere tid end 1m20sek...): Music->Music Library->nederst vælger du Folders, og du kan finde senest tilføjede mappe/numre Easy! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |