|
Problemer med kanaler på WMC7/Stofa/Terratec-tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2012 kl. 00:25 |
|
Hej!
Efter kanalflytningen på Stofas net, sidder jeg her i Århus med et mediecenter der ikke vil finde nogen kanaler. I DVB-softwaren finder den masser. Skal der nulstilles noget et sted eller hvor skal jeg mon fejlsøge henne?
|
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du tidligere haft kanalerne i WMC7? Jeg spørger fordi WMC ikke umiddelbart understøtter DVB-C, men du derudover skal bruge DVBLink.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
|
Jeps jeps. Det virkede fint indtil Stofa lavede en kanalomlægning her i Århus (jeg er ikke klar over om de gjorde det andre steder også). |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
|
Nu bruger jeg ikke selv WMC men DVBViewer, så jeg kan desværre nok ikke vejlede dig yderligere.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
|
Jeg synes ikke det blev klart OM du bruger DVBLink, men det må du næsten gøre for at det skulle virke.
Har du scannet kanalerne i DVBLink igen efter kanalomlægningen ? det hjælper næppe, bare at søge i 7MC.
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
|
JA, jeg gør.
Det syntes jeg da. Men prøver lige igen og vender tilbage. |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
|
Efter at have genscannet i DVB Link, kan MC7 godt se at der er sket noget nyt, men den finder bare stadig intet. Nogen idéer? |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
Prøv at kører DVB-S konfigurationen igen inde i selve mediecenterdelen. Herefter genstart mediecenterprogrammet og lad den "importere" programmer fra DVBlink TV source.
|
||
![]() |
||
|
Jeg prøver og vender tilbage. |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
|
Du mener i selve MC7? Ikke i DVB Link-softwaren? |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
|
||
![]() |
||
|
Jeg fik kanalerne tilbage, men stadig ikke EPG. Meget mystisk. |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |