recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer og mediaportal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer og mediaportal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer og mediaportal
    Sendt: 09-Januar-2012 kl. 11:16
Hejsa

Har brug for hjælp med hensyn til at kunne modtage boxer på min HTPC
jeg kører win7 og Mediaportal

Vil så gerne høre om der er nogen der kender til dette produkt og ved om det virker med Mediaportal

har et Hauppauge kort i min HTPC
kan jeg bruge denne her  http://www.itonline.dk/billige-tilbehr-tv-tunere/38685-bedste-pris-hurtig-levering-hauppauge--wintv-ci.html  med tilhørende CAM-Modul til ? eller vil dette ikke virke i Mediaportal

Og skal man bruge et specielt CAM mærke ??  

Redigeret af Brianigenigen - 11-Januar-2012 kl. 18:04
Til top
TVGnu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-November-2010
Sted: DK
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TVGnu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:59
Hej

Jeg står med samme spørgsmål, så hopper lige med på en "lytter"
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 18:05
Ændrede "overskriften" måske der kommer hjælp så :)

Redigeret af Brianigenigen - 11-Januar-2012 kl. 18:05
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu