|
ingen dk.sub. på boxee box gennem opensubtitles.or |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2012 kl. 15:28 |
Hej har nu haft min boxee box igennem et halvt års tid og undre mig over hvorfor jeg ik kan vælge dk subs til mine film igenem opensubtitles.org på maskinen når de har masser på derres hjemeside? den kommer med alle mulig andre sprog
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan der tænkes, at det er det lille sprogområde vi tilhører.? Det kunn da tænkes at det kan være årsagen.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Du kan også bare tage undertekster med når du ripper dine egne film.
For det er da dine egne, ikke ?
Redigeret af Pony65 - 10-Januar-2012 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Jo det er mine egne men da jeg har købt mange fra england gennem årene så er der en delt uden. og jo jeg kunne godt selv dowload dem fra siden og lige på min nas. kan barre ikke forstå hvorfor der er alle andre lande ind danmark fks norge og sverig og de har underteksterne på hjemesiden men ik gennem boxee
|
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Jeg tror det er fordi det er "frivillige" som uploader deres undertekster til de sider
.
Og så skal din fil og undertekst hedde det samme Redigeret af Pony65 - 10-Januar-2012 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
Ja men hvis man fks. tager en film som 300 jeg har ripet fra min eng hd.dvd. hvis du går ind på opensubtiles.org og søger på 300 kommer der 5-6 forskelige dk subs op. hvis jeg istedet for starter min boxee box starter filmen og vælger cc så er der 20-30 forskelige sprog med undertekster(tror der er 5 tjekiske
![]() |
|
|
![]() |
|
Jeg kan ikke lige svare dig på det problem, men jeg ville downloade undertekst filen. Og ligge den i samme mappe som din org. video fil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |