recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netværksstøj på Samsung @Internet TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netværksstøj på Samsung @Internet TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netværksstøj på Samsung @Internet TV
    Sendt: 11-Januar-2012 kl. 09:49
Hej,

Jeg oplever periodiske problemer med at jeg ikke kan bruge @Internet TV på mit Samsung TV.

Internetforbindelsen falder ud, og når jeg prøver at køre en hastighedstest, får jeg en fejlmeddelse om, at den ikke kan måle hastigheden pga. netværksstøj.

Problemet opstår både når jeg kobler direkte på det trådløse netværk, via Samsung donglen og når jeg kobler på med kabel via en extender til mit trådløse netværk. Jeg her ikke testet det med et kabel direkte fra routeren, da der er for langt imellem.

Håber nogen kan hjælpe med dette.

/Claus
Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af cholm cholm skrev:

Hej,

Jeg oplever periodiske problemer med at jeg ikke kan bruge @Internet TV på mit Samsung TV.

Internetforbindelsen falder ud, og når jeg prøver at køre en hastighedstest, får jeg en fejlmeddelse om, at den ikke kan måle hastigheden pga. netværksstøj.

Problemet opstår både når jeg kobler direkte på det trådløse netværk, via Samsung donglen og når jeg kobler på med kabel via en extender til mit trådløse netværk. Jeg her ikke testet det med et kabel direkte fra routeren, da der er for langt imellem.

Håber nogen kan hjælpe med dette.

/Claus

Det lyder som om at du generelt har lidt udfordringer med dit trådløse netværk (retransmissioner o. lign.), nu hvor det fejler både når går går direkte på dit trådløse netværk og via din bridge/extender. Check hvilken kanal du bruger i dag, og kør InSSIDer2 (http://www.metageek.net/products/inssider/) på en bærbar, der er på det trådløse netværk. Der kan du se om den kanal du bruger i dag er "forurenet" med støj fra andre trådløse netværk i nærheden. Find så den kanal, der er mindst støj på.

/Mark
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 13:35
Hej Mark,

Tak for input. Det vil jeg prøve senere.

/Claus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu