recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen DR1HD eller SVT2HD, yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen DR1HD eller SVT2HD, yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen DR1HD eller SVT2HD, yousee
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 20:15
Hej folk

Jeg har yousee grundpakken. Ser det på win7 media center med en anysee tuner.
Jeg kan ikke finde DR1HD eller SVT2HD. Eller kanal københavn men er ikke sikker på den er i pakken (bor i Valby)

Jeg har fundet TV2HD og alle de andre kanaler.
Nogen forslag til hvordan jeg finder de to HD kanaler?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 03:27
Oprindeligt skrevet af SandSand SandSand skrev:

Hej folk

Jeg har yousee grundpakken. Ser det på win7 media center med en anysee tuner.
Jeg kan ikke finde DR1HD eller SVT2HD. Eller kanal københavn men er ikke sikker på den er i pakken (bor i Valby)

Jeg har fundet TV2HD og alle de andre kanaler.
Nogen forslag til hvordan jeg finder de to HD kanaler?

Du mangler formentlig også ARD HD og Infokanalen HD? Sammen med "DR 1" (DR1 HD) og SVT2HD sendes de i et mux på 248 MHz i København.

Der kan være flere grunde til at du mangler disse kanaler. En mulighed er indstråling hvis din antenneinstallation ikke er 100% HF tæt. En anden mulighed er at visse TV åbenbart har problemer med at scanne den frekvens. Se eller søg diverse tråde om dette problem.

Kanal København sendes ikke på YouSee kabel, medmindre du mener Hovedstaden lokal TV? Hvis det er Kanal København som sendes på DVB-T (eller DVB-T2) forsøget i København er den ikke hos YouSee.

Redigeret af JesperLund - 13-Januar-2012 kl. 03:27
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 10:28
Korrekt, jeg kan heller ikke finde ARD HD eller Info HD.
Nå fandt ud af at den freksvens faktisk manglede i anysee CNO transponderlisten. Har tilføjet og er ved at scanne igen.
Det virker nu. Tak for hjælpen :)

Redigeret af SandSand - 13-Januar-2012 kl. 12:10
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu