recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er købt.Hvilken ny multi-funktion printer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er købt.Hvilken ny multi-funktion printer?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er købt.Hvilken ny multi-funktion printer?
    Sendt: 17-Januar-2012 kl. 15:18
Da min printer er ved at løbe tør for blæk og jeg ikke har flere ekstra blækpatroner på lager, overvejer jeg at købe en multi-funktion printer da jeg tit har behove for at scanne dokumenter. Ud over dokumenter, vil jeg gerne kunne scanne billeder i ny og næ samt børnenes tegninger.

Mit printer behov er mest dokumenter, da jeg ikke længere printer så mange billeder.

Jeg har været glad for Canon, så jeg overvejer Canon MG5350 og MG6250, men jeg kan ikke overskue om de er dyre i drift?

Derfor har jeg også set på HP Photosmart 5510 e-All-In-One. Er der andre modeller eller mærker som jeg skal være opmærksom på?

Edit: Endte med at købe Canon MG6250. har været tilfreds med den hidtil. Dejligt at Airprint er understøttet, så jeg kan printe direkte fra iPad.

Redigeret af kena - 28-Februar-2012 kl. 15:47
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 15:27
jeg har en mg8150 den syntes jeg printer ud i rigtigt god kvalitet, og syntes ikke det er fordi blækken er helt vild dyr.. på højde med safran i guess Wink
eneste minus jeg syntes der var ved den mg 8150 er den ikke understøtter airprint.. men det gør mg8250.. så jeg kan jo bare købe en ny Confused
Mvh

René
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 15:38
Tak for svar. Den ser lækker ud, men jeg synes Canon MG8250 er forholdsvis dyr i forhold til hvad mine behov er. Så vidt jeg kan regne ud har jeg ikke behov for Airprint, da jeg har planer om at koble printeren direkte på usb-porten på en Airport Extreme.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:54
En mg6250 er jo også den samme bare uden wifidelen/ netdelen ellers tror jeg de er ens
Mvh

René
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 17:52
MG6250: "High-Performance Wi-Fi All-In-One" (http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG6250/)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:08
Ja man kan jo bare læse, beklager det var frit fra hukommelsen ;)
Mvh

René
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:32
Du får ikke Airprint ved at tilkoble en printer på din Extreme/Express. Printeren skal understøtte Airprint.
 Alternativt findes der apps til bl.a. Canon, der tillader at udskrive billeder igennem denne app. Men kun billeder.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 19:29
Og pdf filer
Mvh

René
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 22:15
OK, tak for svar. Jeg kan se at Airprint er et must, men det har de fleste nye Canon og Epson heldigvis også. Nogen kommentarer til hvordan Canon og Epson modellerne er i forhold til hinanden blæk-økonomisk?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 09:50
blækken til canons rækker rimeligt længe, og koster omkring 100,- kr pr patron.. dem er der 6 af i maskinen.. den har både grå og sort patroner hvilket jeg syntes giver godt resultat ved fotoprint
men holdbarheden afhænger selvsagt af hvad du printer
Mvh

René
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 10:01
Tak for svar. Så tror jeg at det bliver en Canon. Også fordi jeg stadig har lidt Canon printerpapir liggende. Nu skal jeg bare finde ud af om jeg vil "nøjes" med MG5350 eller tage MG6250. Hmm, der er kun 272 kr forskel på dem.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 10:54
scanneren er lidt hurtigere og lidt bedre opløsning i mg6250, også har den også 6 farver hvor mg5350 har 5 farver.. når ikke forskellen er større så ville jeg syntes den ekstra farve er pengene værd forudsat at der skal printes foto på den.

Redigeret af rhsin - 18-Januar-2012 kl. 11:00
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu