|
Recorded TV HD erfaring? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2012 kl. 21:13 |
Er der nogen der har prøvet/erfaring med Recorded TV HD?
Virker det i danmark (Commercial Break Viewer)? http://www.recordedtvhd.com/ Gerne en guide til opsætning til dansk tv. |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg forstår det, gør Commercial Break Viewer ikke andet, end at synliggøre de reklamer, som andre programmer har spottet, så om det skulle virke i DK, er jo op til disse programmer.
Jeg har forsøgt mig med ComSkip (ala showanalyzer), og det gik egentlig ikke særligt godt.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
Confuced formuleret mig nok forkert mente ShowAnalyzer and DVRMSToolbox som de anbefaler.
Skal man købe Recorded TV HD eller finde et andet? |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Min pointe er, at uanset hvilken software du bruger til at vise hvor der ligger reklamer(altså f.eks Commercial Break... ), bliver den aldrig bedre, end den software som registrerer reklamerne (altså f.eks showanalyzer).
Så inden du betaler for noget sofware der kan hjælpe dig med at zappe henover reklamerne, skulle du måske bruge lidt tid på at finde ud af om de kanaler du gerne vil droppe reklameblokkene fra, f.eks viasat's eller sbs', overhovedet kan bruges ifht. showanalyzer, comskip, dvrmstoolsbox eller lign.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |