recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Live tv til ipad fra Htpc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Live tv til ipad fra Htpc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Live tv til ipad fra Htpc
    Sendt: 18-Januar-2012 kl. 12:22
Hej

Jeg har en htpc. Jeg vil gerne kunne streame live tv fra den til en ipad. Af software kører jeg win 7 64 bit.

Hvad skal jeg bruge?

mvh

OakieBig smile
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 12:55
Tja, hvis du bruger eyeTV så findes der en App på AppStore
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 12:56
Hej

Dvs hvis jeg bruger den tuner i mit win 7 setup, så kan der streames til ipaden?

Oakie
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 13:41
Og hvis du bruger TV source, så er det også go do.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Hej

Dvs hvis jeg bruger den tuner i mit win 7 setup, så kan der streames til ipaden?

Oakie
Jeg bruger den fra Mac, så jeg ved ikke om der ligger nogle begrænsninger i Win softwaren. Så det skal du nok lige undersøge Wink
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 14:24
Hej

Ved godt den duer til mac, og det er netop om der er begrænsninger ifht win 7. Det er det jeg er usikker omkring?

Oakie

"Hvad gør man ikke for at konen kan se tv på sin ipad"!!!! :)
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 15:04
Ellers gå ind på elgato's hjemmeside og søg. Ellers spørg deres support (skulle være meget god)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 15:19
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Hej

Ved godt den duer til mac, og det er netop om der er begrænsninger ifht win 7. Det er det jeg er usikker omkring?

Oakie

"Hvad gør man ikke for at konen kan se tv på sin ipad"!!!! :)
Skift til YouSee web tv. Mener de har en god app
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 15:32
Argh

Har stofa, og gider ikke have stofa net, så tænkte jeg en usb tuner, og noget streaming haløj, det burde da funge og i længden være meget billigere..

Oakie
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 14:35
Hmm

Har byttet tuneren... Måske er Hauppauge løsningen...

Oakie
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu