|
20 spørgsmål fra en begynder |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Mads333 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2012 kl. 15:27 |
||
Hej
Jeg er totalt ny i denne Apple-verden.
Har lige købt 2 stk Ipad2 og de spiller bare max og alle mine fordomme blev manet til jorden.
Eller gjorde de?
For nu kommer alle de forhindringer jeg var bange for med Apples lidt lukkede univers.
Eller måske er det bare mig der ikke kan finde ud af det.
Så jeg har flettet en bunke spørgsmål sammen som jeg håber alle I fanboys 'n girls kan hjælpe med.
Beklager på forhånd hvis det er dumme spørgsmål.
Ja nu skrev jeg 20 spørgsmål men nu har jeg glemt de 14 sidste men de kommer nok efterhånden. |
|||
![]() |
|||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
4. ikke mig bekendt.
5. Lyder som om du har købt Ipad i udlandet eller fra et udenlandsk site. England? 6. Du kan sætte en hvilken som helst mail op du bruger og bruge mail-programmet stort set normalt. Jeg har både gmail og alm. pop3 mail konto. |
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24800 |
||
6: Man kan i app store, hente flere forskellige mailprogrammer. Jeg kender dem ikke selv, da jeg kun har en iPhone og kan nøjes med kun at tjekke for mails.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6685 |
||
1. Du kan synkronisere kontakter med gmail, jeg ved ikke med de to andre.
4. der findes en kameraadapter 5. nej - der er dansk stik med når den er købt i Danmark, eller i Apple onlinestore. 6. hvis du vil vedhæfte en fil, skal du starte med filen, fx et billede, så kan du vælge at det skal sendes med email.
Redigeret af Brixen - 24-Januar-2012 kl. 16:42 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Mads333 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
||
"4. ikke mig bekendt.
5. Lyder som om du har købt Ipad i udlandet eller fra et udenlandsk site. England? 6. Du kan sætte en hvilken som helst mail op du bruger og bruge mail-programmet stort set normalt. Jeg har både gmail og alm. pop3 mail konto." 5. Den er købt på Fleggaard.dk. men hentet i Tyskland. 6. Er det så i mailprogrammet den samler alle de forskellige mail? Eller skal de ligge som flere mails seperat? Og kan vi oprette mine mails på den ene iPad og min kones på den anden så de ikke bliver blandet? |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Tyskland bruger de også EU stik, så har der ikke været EU stik på den, så der der fordi den er kommet fra UK eller US. Hvilken type kom den med.?
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6685 |
||
@Mads333: start med at kigge i den danske manual:
Jeg har købt min iPad 1 i Tyskland, og fik stik med, som passer i Danmark. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
||
2) Det er bare ærgeligt.
3) Du kan koble alle mulige mails op på iPaden og sandsynligvis også på Lumiaen så det burde ikke være noget problem hvis det er den samme kalender du synkroniserer på de to forskellige dingenoter. 4) Nej. Det må omkring en NAS, iTunes eller lignende. 5) Danske iPads bliver solgt med danske stik. Som der er sagt har du fået fat i en engelsk eller amerikansk en der. EDIT Ups, glemte at sende da jeg havde skrevet :P Du får den lige alligevel, selvom den sikkert er besvaret, hehe Redigeret af mkt - 24-Januar-2012 kl. 17:09 |
|||
![]() |
|||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
||
Når du sætter din mail og kalendere op skal du først ind i indstillinger under epost, kontakter og kalendere.
|
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Tror jeg har fundet ud af det med kalenderen.
Men kan man låse mail'en med et password? |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Ja, det er USA, og ja du kan få en til at klikke på som har EU stik.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |