recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBLink Configuration 4.1.0 er meget ustabil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBLink Configuration 4.1.0 er meget ustabil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hans Madsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2009
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBLink Configuration 4.1.0 er meget ustabil
    Sendt: 25-Januar-2012 kl. 08:48

Hej Recordere

Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få IPTV i M7CE.

Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning.

Men nogle gange kan min maskine ikke få contakt til hostname og derfor jeg ikke komme ind DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen.

Jeg har også geninstalleret hele PCen med Windows, W7MC, DVBLink og andre programmer jeg normalt bruger. Så maskinen skulle være helt fri for virus. Men det ændrede ingenting.

Hvorfor er det så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?

Hvor kan jeg evt. downloade DVBLink version 3.2.1, da det ser ud til at mange andre har lignende problemer og mange foreslår version 3.2.1 i stedet.

Mvh

Hans Madsen

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patriarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af Hans Madsen Hans Madsen skrev:

Hej Recordere

Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få IPTV i M7CE.

Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning.

Men nogle gange kan min maskine ikke få contakt til hostname og derfor jeg ikke komme ind DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen.

Jeg har også geninstalleret hele PCen med Windows, W7MC, DVBLink og andre programmer jeg normalt bruger. Så maskinen skulle være helt fri for virus. Men det ændrede ingenting.

Hvorfor er det så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?

Hvor kan jeg evt. downloade DVBLink version 3.2.1, da det ser ud til at mange andre har lignende problemer og mange foreslår version 3.2.1 i stedet.

Mvh

Hans Madsen

Jeg kan godt finde 3.21 til dig. Jeg oplever også at v4 er en gang lort. Det er lige som om at fokus i udviklingen er på nye features frem for at stabilisere eksisterende. v4 er fyldt med kæmpe bugs.

Den ene af min servers Harddiske er dog stået af, hvorfor jeg først forventer at kunne tilbyde adspurgte i løbet af i aften. Måske andre har den in the mean time.

Redigeret af Patriarken - 25-Januar-2012 kl. 09:03
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Hans Madsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2009
Sted: Silkeborg
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 09:06
Jeg vil være meget glad hvis du vil sende 3.2.1 til mig.

Mvh
Hans Madsen
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 10:58
Den ligger her: http://www.dvblogic.com/wiki/index.php?title=How_to_download_the_last_released_v3_DVBLink_products

Kører ellers selv med TVsource 4.1.1 uden nævneværdige problemer. (4 DVB-S(2) tunere, 7mc 32bit og 2 extendere (Linksys DMA2200 og Xbox360slim))

/KL
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 10:59
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 15:18
Jeg forstår simpelthen heller ikke, hvorfor de ikke vælger at fokusere lidt mere på stabiliteten fremfor nye features. Jeg syntes TV-source er pissesmart på mange områder, men gik fra det, da jeg var træt at stabiliteten i programmet...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu