|
Denon 2312 se film fra nas hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 23:52 |
hej er der nogle som ved om den her forstærker kan streame film fra en nas server.
jeg tænker på iso, Vob, Mkv, Mp4 og de formater. for jeg kunne godt bruge den kunne tage iso eller vob. for jeg har vildt mange film. men hvad jeg kan se af, kan den kun bruges til musik og billeder. http://www.denon.co.uk/uk/Product/Pages/Product-Detail.aspx?Catid=HomeTheatre&SubId=AVReceivers&ProductId=AVR2312 mvh Per |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De kan kun bruges til musik ifølge hifiklubben
|
|
![]() |
|
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det var godt nok en ked ting at få at vide håbede lige den kunne streame film også. så hjælper den ikke meget på mit setop..
men takker for hjælpen :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |