recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 4s

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 4s
    Sendt: 27-Januar-2012 kl. 12:27
Er der andre der har oplevet at den mister netværk? 
Har Telenor som udbyder.
Skal slukke og tænde hver gang jeg skal sende sms.
Fandme belastende når den ikke engang er 3 mnd gammel!
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:13
Telenor netværk er skod uanset telefon
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:17
Meget nyttigt indlæg! 
Til top
pinkytk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pinkytk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:22
Det kunne jo være at manden har ret og at det er Telenors skyld at du skal genstarte den så tit. Hvis deres netværk smider forbindelsen og den skal genoprettes ved et genstart, så er det faktisk et skod netværk ;)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:31
Jeg har TDC netværk, og har aldrig haft dette problem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Er der andre der har oplevet at den mister netværk? 
Har Telenor som udbyder.
Skal slukke og tænde hver gang jeg skal sende sms.
Fandme belastende når den ikke engang er 3 mnd gammel!

Har Telenor netværk også (BiBob), og har ikke problemet.

Venlig hilsen
KB
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 14:32
Har været på telenor med husstandens 3x iphone

Ikke nogen god oplevelse,   Rigtig dårlig dækning. Skiftet til TDC og nu kører de som en drøm ;-)
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 15:38
Prøv om du kan låne et simkort til TDC, og se om du stadig har problemet. Evt kan du jo så skifte til et selskab der bruger TDCs net (Telmore, M1, TDC)
mvh Christian
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 17:15
Hmm, har du prøvet det klassiske svar: Gendan telefonen?

Uanset hvor dårligt Telenors net måtte være, skal det da selvfølge ikke passe at telefonen skal genstartes hver gang der skal sms'es.

Så først, prøv at gendanne (husk backup).
/zemo/
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 18:30
Hej JayKay

Jeg har oplevet noget lignende med min iPhone 4S, da jeg i en kort periode havde Telenor før, at jeg skiftede til TDC. Jeg havde købt telefonen igennem TDC, inden nummerflytningen blev gennemført, var mit netværk Telenor. Jeg tror, at dit problem kan skyldes sim-kortet. Det vidste sig i hvert fald at være årsagen til mit problem. Jeg har læst artikler omkring iPhone 4S, og dens mulige problemer med korrekt at læse sim-kort. Prøv gerne med et andet sim-kort, og se om problemet stadigt eksisterer. Jeg vil også anbefale at gendanne telefonen for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen
Til top
peejay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2004
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peejay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 19:41
Min 4S er kun 2 mdr, men den har altså ikke været slukket endnu, så telefonen kan godt klare sig uden - på et ordentligt netværk altså.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Prøv om du kan låne et simkort til TDC, og se om du stadig har problemet. Evt kan du jo så skifte til et selskab der bruger TDCs net (Telmore, M1, TDC)

- Du glemmer Onfone ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu