|
Lyd ud af MDMI og analog samtidigt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2012 kl. 19:15 |
Hej
Lyd ud af MDMI og analog samtidigt. Dette har sikkert været debatteret maaaange gange. Men er der en løsning der virker under Vista? /Jakob
|
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke givet at det gør, det vil komme an på lydkortet og mulighederne i det på min Acer Revo skal man vælge om det skal være HDMI, Toslink eller Analog, på min bærbare Acer afbrydes Analog når HDMI tilsluttes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
MichaelJDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2011 Status: Offline Point: 37 |
Bschmidt: FEDT FEDT FEDT!!! Glæder mig til at få det afprøvet! Jeg har selv stor interesse i at sende lyd ud på både HDMI og optisk toslink på én gang, uden at skulle ændre noget.
TAK for link!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
På min HTPC, hvis man afkrydser "Listen to this Device" (som kræves af løsningen), så kan maskinen ikke gå i S3 dvale.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Det var godt jeg fik brugt penge på denne her:
Hehe
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Har forsøgt en hel del for at løse ovenstående.. |
|
![]() |
|
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
yes yes yes
Programmet Virtual Audio Cable 4.10 ser ud til at løse problemet. ![]() Naturligvis er et hardware løsning nummer 1. Men der er lige problemet med prisen. /Jakob
|
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |