|
Hvilken NAS kan anbefales? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 01:03 |
Hej alle sammen sidder og surfer rundt på nettet efter en NAs som jeg kan ligge mine film osv over på. men syntes det er lidt uigennemskueligt for mig som nybegynder. Er der noget i kan anbefale frem for noget andet. Det må gerne være en der kan udvides med en eller flere diske da jeg har en 2 TB fra mit gamle mediecenter som jeg godt kunne tænke mig at bruge deri. Derudover skal den bruges til at streame film, og musik trådløst over til min WD live box, og den må gerne have en bittorrent client i sig også. Har kigget lidt på Netgears da de også har mulighed for afkodning af itunesfiler til min Ipad. Håber der er nogen der evt har et par gode anbefalinger.
Mvh.
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er budgettet? Jeg vil anbefale Synology.
|
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
Har selv en QNAP 459 med 4 X 2 TB og er super tilfreds :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Synology anbefales også herfra! Sy opofre brugerflade er rigtig brugervenlig, ligesom de har den funktionalitet du søger (+ meget mere). Men køb for Guds skyld en 4-Bay NAS! Du vil hurtigt ramme "loftet", med en 2-Bay disk. Specielt når du også gemmer film...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
Ok Jamen jeg er jo godt nærig med pengene men altså hvis tingene er i orden så vil jeg gerne ofre et par tusind på den men det er også absolut max. Men henrik Du har nok ret i at en 4 Bay er det eneste rigtige jeg tror allerede den 2tb der ligger i mit media center blev næsten fyldt efter jeg samlede det der lå rundt omkring på min bærbar og diverse eksterne.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Enig mht antal slots. Min 2 Bay er lige blevet for lille... Og den er 6 mdr gammel.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |