|
dvbviewer og favorit liste... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 18:38 |
Hejsa
Nu reinstallerede jeg dvbviewer for at nulstille alt i fejlsøgningsøjemed, men må erkende jeg har et lille problem jeg simpelthen har glemt hvordan jeg gør Jeg har scannet kanalerne på mit dvb-c net og fundet alle, lavet en favoritliste med de kanaler i den rette rækkefølge... i channellist har jeg sat filter ... is favorit så den liste kanalerne efter favorit listen, men ligemeget hjælper det ... dvbviewer viser stadig kanalerne i den indscannede rækkefølge når jeg skifter kanal. hvordan sætter jeg dvbviewer default til at se min favoritliste som default?
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt den selv :) options...show configuration folder...open setup.xml (jeg brugte notepad+++) ændre <entry name="UseFav">0</entry> til <entry name="UseFav">1</entry>
Og endnu nemmere, ændre rækkefølgen i edit channellist, slette dem jeg ikke vil se derinde og bare beholde dem jeg skal bruge i den rækkefølge jeg skal bruge, så har de også den fordel at de ligger i den rette orden i recording services :)...man bliver hurtig glemsom når der går 6 måneder mellem opsætninger :). Redigeret af Bygone - 29-Januar-2012 kl. 19:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |