recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvbviewer og favorit liste...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dvbviewer og favorit liste...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dvbviewer og favorit liste...
    Sendt: 29-Januar-2012 kl. 18:38
Hejsa

Nu reinstallerede jeg dvbviewer for at nulstille alt i fejlsøgningsøjemed, men må erkende jeg har et lille problem jeg simpelthen har glemt hvordan jeg gør

Jeg har scannet kanalerne på mit dvb-c net og fundet alle, lavet en favoritliste med de kanaler i den rette rækkefølge...

i channellist har jeg sat filter ... is favorit så den liste kanalerne efter favorit listen, men ligemeget hjælper det ... dvbviewer viser stadig kanalerne i den indscannede rækkefølge når jeg skifter kanal.

hvordan sætter jeg dvbviewer default til at se min favoritliste som default?
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:02
Fandt den selv :) options...show configuration folder...open setup.xml (jeg brugte notepad+++) ændre <entry name="UseFav">0</entry> til <entry name="UseFav">1</entry>

Og endnu nemmere, ændre rækkefølgen i edit channellist, slette dem jeg ikke vil se derinde og bare beholde dem jeg skal bruge i den rækkefølge jeg skal bruge, så har de også den fordel at de ligger i den rette orden i recording services :)...man bliver hurtig glemsom når der går 6 måneder mellem opsætninger :).

Redigeret af Bygone - 29-Januar-2012 kl. 19:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu