|
Samsung anlæg stået af. Kan det bruges? |
Besvar |
Forfatter | |
tdj89
Bruger Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 20:48 |
Har (eller havde) et Samsung TXQ120 indlæg som nu er stået af uploads/24618/test_142296.jpg
Det fungere på den måde, at højtalerne og afspilleren kobles til subwooferen. Det er ligeledes afspillere som man styre hele anlægget fra. Nu er afspilleren gået i stykker, og der kommer derfor inden lyd ud af anlægget.. Højtalerne kan jeg selvfølgelig bruge til en ny forstærker. Men subwooferen er jeg i tvivl om, efter at have set tilslutnings mulighederne. Der er disse: ASC IN Component out Aux IN Video out Nogen der kan bekræfte mig i, at det ikke er muligt at koble denne til en forstærker?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Systemforbindelseskabel - min umiddelbare vurdering er at den intet kan uden afspilleren. Klaus |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sansynligt, at den er hele systemet, det ser sådan ud. så nej den er intet værd i forbindelse med andet, hvordan de øvrige højttalere er til andet brug ved jeg ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
tdj89
Funktioner
Tak(0)
|
Øv.. Er sgu skuffet over levetiden må jeg indrømme.. Anlægget er købt i 2008 :(
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung......... Klaus |
|
tdj89
Funktioner
Tak(0)
|
Tror i det kan betale sig at sende afspilleren til repartion?
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange kr er du villig til at ofre på den? Klaus |
|
tdj89
Funktioner
Tak(0)
|
Godt spørgsmål.. Ikke alt for meget..
Jeg har et par Cerwin Vega V12F højtalere, som jeg bruger til kontor højtalere.. Vil de kunne egne sig i et souroundanlæg ? Hvis jeg køber nye bag + center højtalere + forstærker?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |