recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Senorkaka's Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Senorkaka's Hjemmebio

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Senorkaka's Hjemmebio
    Sendt: 02-Februar-2012 kl. 18:05
Bruger en hel del tid på at lure de forskellige Hjemmebifs herinde så fik lige lyst til at dele mit eget ydmyge setup med jer allesammen Smile kunne jo være man kunne få nogen gode råd til setup mm. 
hehe...

Bruger pt min ps3 som mediecenter men håber at erhverve mig den nye Asus BDS-700 Hvis den nogensinde kommer :)

Mit setup:

Reciever: NAD t757
Sub: Dali Ikon SUB MK2
Front: Dali Fazon LCR
Center: Fazon LCR
Bag: Fazon LCR
Tv: Samsung UE55D8005
BluRay: PS3
Sub Kabel: QED Refrence
Front/Center Kabel: QED Silver anniversary XT
Bag Kabel: QED Original 
Antenne Kabel: Argon 5491
HDMI: Argon 5102h

Michael
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 18:13
Lækkert setup og indretning :P
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 19:22
Super fedt system og så sat op så det kommer til sin ret. Thumps up herfra Clap
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 19:24
Træls radiator! Men ellers ser det fornuftigt ud Smile
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 19:46
Lækkert setup, kan godt lide der er tænkt over tingende and møblet og farven på højtalerne ser cool ud. men de tær på billed nr. 1 det er en ommer LOL
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 20:06
God udnyttelse af pladsen, synes dog der skulle have været en projektor.Wink
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Træls radiator! Men ellers ser det fornuftigt ud Smile

Har bandet den radiator langt ind i helvede mange gange :D
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

God udnyttelse af pladsen, synes dog der skulle have været en projektor.Wink

Ja det kan jeg da godt se nu hehe den må jeg lige skifte ud Cool
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 23:15
Flot setup..

Hvordan har du oplevet din t757? Har selv haft en på prøve og var ikke særlig tilfreds. ?
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 00:55
Flot setup! Må man spørge til tv-møblet? Købt hvor? evt. link
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 01:58
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Flot setup..

Hvordan har du oplevet din t757? Har selv haft en på prøve og var ikke særlig tilfreds. ?

Da jeg købte den stod valget mellem den og Denon 3312.

Jeg blev rådet til at vælge NAD'en da den simpelthen skulle have en bedre lyd og have flere kræfter ifølge sælgeren i HK... Lyttede til begge 2 og syntes egentlig ikke der var den store forskel... så jeg valgte at stole på hans råd og synes egentlig den spiller godt. Specielt surround er rigtig godt men også når jeg lytter musik er jeg ganske godt tilfreds, men har så kun Denon'en at sammenligne med... men er utrolig positivt overrasket over den fantastiske lyd der kommer ud af dali højtalerne de blev valgt pga størrelse og design frem for dali ikon og det valg har jeg bestemt ikke fortrudt.

eneste minus ved NAD'en er manglende netværksforbindelse så jeg kunne bruge fx spotify, men det kan jo løses på andre måder.

Michael

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 02:02
Oprindeligt skrevet af supermule supermule skrev:

Flot setup! Må man spørge til tv-møblet? Købt hvor? evt. link

Det er et super fedt tv-møbel, det er købt i hifiklubben.
modellen hedder click mener jeg og stod mig i ca 5600,- inkl. 2 stoflåger

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu