|
3 tv jeg skal vælge imellem |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kev8 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Horsens Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2012 kl. 20:45 |
|
Ok har 3 tv jeg skal vælge imellem.
Men ved ikke hvad jeg skal købe
![]() |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bilka
har selv dette tv, har bl.a T tuner Fjernbetjeningen er en gammel Østtysk model fra 60erne som dog funker |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Og hvilket tv er det så?
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
|
Nok det der er linket til hos Bilka. Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
|
3 Samsung tv - hvorfor lige dem? Klaus |
||
![]() |
||
Kev8 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Horsens Status: Offline Point: 8 |
|
Hjem jeg synes bare at det er dem der har flottest skærm. Men vis i har beder tv i 32 til max 5500 kr. Så kom med bud. Alle bud er en god hjælp:)
TAK..
|
||
![]() |
||
|
Samsung LED/LCD er måske pæne når de er slukkede, men de levere altså ikke verdens bedste billede i deres prisklasse. Så slås de med software der ikke er helt gennemtænkt og en høj fejlrate. I den størrelse ville jeg gå efter noget Sony. Har du ikke plads til noget større? Klaus |
||
![]() |
||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
|
Jeg så for noget tid siden at Sony Shoppen har 32ex720 til 3999,-
Den skærm slår hvertfald alle de skærme i billede kvalitet. Dog ulempe ved den skærme er at kablerne peger stik bagud, så du kan ikke få den helt tæt på væggen. Prøv evt at tage ned til din private Sony Shop og hør ad om de har flere ad denne lækre top model(hvertfald for 32"). |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
For kr. 4000.- får man en ok skærm , smalt og smukt ,7 ud af 10. , men fj trækker ned |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Okay jeg kan lige prøve at tjekke ud om jeg kan finde et sony i 32: ;)
|
||
![]() |
||
martin_petersen ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Status: Offline Point: 10 |
|
Jeg vil aldrig købe fladskærm i Bilka, og skulle heller aldrig købe noget i den prisklasse hos Elgiganten, da deres service virkelig stinker. For du problemer med din fladskærm kan du ikke være sikker på at modtage en ordentlig service, og skal den repareres engang, så siger jeg bare held og lykke !!
Så jeg vil klart anbefale dig at benytte hifi klubben ! Ved ikke om det hjalp lidt, men held og lykke med det nye fjernsyn ! :) mvh _______ Martin Redigeret af Lars - 19-Marts-2012 kl. 19:34 |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Jeg ville også kigge Sony, overvej om du skal bruge DVB T2 tuner!
Mht. til Elgiganten/Bilka kan jeg overhovedet ikke genkende martins utilfredshed. Synes generelt deres service er helt ok, du skal dog ikke forvente den store vejledning inden køb, det er rent salg. Men synes i øvrigt heller ikke at HFK altid er så store guruer, som nogen gerne vil gøre dem til.....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |