|
Skype og yahoo messenger, flere konti? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2012 kl. 05:55 |
|
Hej.
Hvis man har installeret yahoo messenger og skype på sin computer, kan man så f.eks. på yahoo messenger, være logget ind på to forskellige konti på samme tid? Eller kan man installere to yahoo messengers?
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er der ikke nogen, der kan svare på det? Der skal nok være andre end mig, der har overvejet dette, før mig...
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
TheEdge_ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
|
Det er ikke noget man kan på MSN Messenger (microsoft) ved jeg.. så mon ikke det er det samme med yahoo messenger.. Det er så længe siden jeg har brugt Yahoo messenger, men den gang kunne man ikke.. Vis du gerne vil havde 1 program så ved jeg der findes et program som kan logge på yahoo , msn og mange andre messenger programmer på engang men kan ikke lige huske hvad det hedder
|
||
BRUTAL -= Now your playing with power =-
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
messenger applikationer kan kun have 1 konto åben af gangen da det er "personlige" applikationer, men ellers kan du hente pidgin, eller trillian - der kan du koble flere konti fra flere forskellige protokoller på samme tid.
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Ah passer nu ikke, du kan sagtens have flere messengers kørende på samme tid. ;) både til msn og yahoo. Du installerer bare en patch som kan klare det plus fjerne alle reklamerne osv. http://apatch.org/ Det virker upåklageligt og har brugt det igennem flere år. Edit: Her var der til skype også. (ved dog ikke om det virker) http://en.softonic.com/s/multi-skype/windows-7 Redigeret af JordanDK - 22-Februar-2012 kl. 00:36 |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |