|
Viptel telefoni på Skyline bredbånd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 15:25 |
Hej
Jeg har lige forhørt mig hos Skyline Kundesupport, om man kan køre Viptel IP telefoni ovenpå deres bredbåndsløsning (wimax).
Det sagde de nej til... Men jeg synes at have læst på et tidspunkt, at det kan man faktisk godt, og nogle har fået det til at virke.
- Er der nogen der vitterligt kører Viptil på Skyline uden problemer?
- Har I så en konfigurationsguide man kunne få?
Mvh og thanx
Jens
|
|
![]() |
|
Viptel Kundeservice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-April-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jens,
Jeg kan oplyse, at vi har flere kunder som benytter vores IP-telefoni via en Skyline internetforbindelse. Derved burde vi også kunne levere til dig. Mht. konfigurationsguide, så er du mere end velkommen til at kontakte os via mail: kundeservice@viptel.dk eller telefon 46 949 949 Vi står altid til rådighed med råd og vejledning. Mvh. Jakob D. Tang Kundeserviceansvarlig hos Viptel ApS Redigeret af Viptel Kundeservice - 17-April-2012 kl. 09:59 |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke helt på det de siger hos skyline.
Mine forældre har Onfone som vel er samme princip. Det virker upåklageligt, men du skal være opmærksom på Skyline's Internet kvalitet kan være svingende. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |