recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Yousee boksen overflødig når ....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Yousee boksen overflødig når ....

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clausjul Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Yousee boksen overflødig når ....
    Sendt: 09-Februar-2012 kl. 17:22
Jeg har bestilt den lækre Samsung UE46D8005 og har i forvejen Yousee boksen som en del af Yousee Plus, da min nuværende fladskærm ikke kan DVB/C. 

Jeg er selv svært hørehæmmet og er afhængig af, at optageren kan også optage undertekster (TTV eller DVB) - det kan Yousee boksen (Samsung). Men til gengæld har den ikke DVD/Bluray. Så endnu en apparat oveni med DVD/Bluray

Jeg vil helst smide Yousee boksen ud, da jeg ikke kan se, hvad jeg har at miste, for der er VOD via SmartTV og startforfra bruger jeg aldrig. 

Men det kræver en DVD/Bluray med harddisk optager som kan optage TTV/DVB undertekster og derfor vil jeg spørge jer kloge folk - om der findes en Samsung model som kan klare mosten:

1) DVD / Bluray
2) Optage på harddisk via EPG programmering. 
3) Skal kunne optage TTV-undertekster
4) Skal kunne optage DVB-undertekster.

Hvad er jeres anbefalinger?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu