|
Mac Mini på standby |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2012 kl. 11:40 |
Hej
Jeg har en Mac Mini, som jeg vil sætte på standby (vågeblus), når jeg ikke bruger den med min Harmony One remote. Jeg kan godt sætte den på vågeblus, hvis jeg går hen og klikker bag på Mac Mini'en, men hvilket remote signal skal den have for at den reagerer på min Harmony One og går i standby ved "slukning". Hvad gør jer med Mac Mini som media center? Mvh. Michael
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at komme med lidt mere info om dit system - kører den f.eks windows eller mac os ? hvilken software bruger du til mediecentret.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |