recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver dmb-113ci EPG optage problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver dmb-113ci EPG optage problemer

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
alstrup71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alstrup71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver dmb-113ci EPG optage problemer
    Sendt: 25-Februar-2012 kl. 23:12
Hej

Jeg har lige købt en Denver dmb-113ci dvb-t boks med PVR optage funktion. Jeg har opdateret den med nyeste firmware, men har et problem med optagelser via EPG.

Når jeg bare trykker på optageknappen starter den ganske fint og optagekvaliteten er der ikke noget galt med, men når jeg programmerer optagelser via EPG, så overskriver optagelserne hinanden, så der efter endt optagelse kun er 1 optagelse tilbage.

Jeg optager på et 16gb high-speed memorystick.

Er der nogen der har oplevet noget lign., og evt. har en løsning på problemet ?
32" JVC LT-32R70BU

Philips Blu-ray afspiller

Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround

Xbox 360

Pioneer CLD-S315 Laserdisc
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alstrup71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 23:23
Når jeg optager ved bare at trykke optag på fjernbetjeningen, så overskriver optagelserne ikke hinanden.
32" JVC LT-32R70BU

Xbox 360

Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af alstrup71 alstrup71 skrev:

Hej

Jeg har lige købt en Denver dmb-113ci dvb-t boks med PVR optage funktion. Jeg har opdateret den med nyeste firmware, men har et problem med optagelser via EPG.

Jeg har ikke oplevet dit problem, men hvor har du fundet nyeste firmware,
synes ikke jeg kan finde noget på Denvers hjemmeside ?
Stig

Blot min ringe mening !
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alstrup71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 01:32
32" JVC LT-32R70BU

Xbox 360

Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af alstrup71 alstrup71 skrev:

Jeg fandt firmware på Denver's hjemmeside http://www.denver-electronics.com/update-for-denver-dmb-113ci/dmb-115ci/
Tak for linket, underligt at hvis man går ind via deres hovedside, så kan jeg ikke finde
upgraderingen ?
Stig

Blot min ringe mening !
Til top
billclinton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Juni-2010
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér billclinton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 18:28
Hej
Fik du løst problemet?
Jeg har lige købt en DMB-113CI og har samme problem, nemlig at man kan kun programmere en optagelse per kanal.
Hvis dét virkelig er meningen, så er den ikke meget bevendt.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alstrup71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 18:42
Jeg har desværre stadig problemet, og jeg kan heller ikke få den til at optage undertekster.
32" JVC LT-32R70BU

Xbox 360

Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 20:44
hej

vedr. undertekster, så skal du sørge for at du optager i TS format (indstiller du i setup menuen) og når du så afspiller dine optagelser skal du gøre det under FILM, og så trykke på SUB knappen og vælge Dansk. så er der undertekster på. 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér billclinton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 21:14
God info, tak.

Kan det være rigtigt at man kun kan programmere een eneste optagelse per kanal?

Hvis ja, kan man forvente en firmware rettelse?

Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 21:56
Nej du kan sagtens programmere flere (man kan kun optage en af gangen, der er kun 1 tuner i).. 
Dvs. når du optager er boksen optaget af det, så du kan kun skifte kanal på samme mux imens du optager en kanal. 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér billclinton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 22:23
Ja, det er jeg med på, men det er ikke det problem jeg/vi oplever.
Jeg kan kun programmere en eneste optagelse per kanal; dvs. hvis jeg programmerer en optagelse på TV6 Sverige kl. 19:00 - 20:00, så kan jeg ikke indsætte en optagelse på TV6 Sverige fx. 21:00 - 22:00, uden at overskrive den første.

Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 11:30
Prøv at opdatere den.

Normalt kan man uden problemer lave optagelser på samme kanal. 
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu