recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor Xbox360?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor Xbox360?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian7500 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor Xbox360?
    Sendt: 01-Marts-2012 kl. 22:18
Jeg har en PS3 og en Wii.

Og min indre nørd lokker for at købe en Xbox360 også.

Men hvorfor egentlig?

Kan Xboxen noget som PS3en ikke kan?

Er der spil der kun kan fåes til Xbox eller?

Hvad mener i andre?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Brian7500 Brian7500 skrev:

Der er jo titler som er eksklusive til alle 3 systemer...
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 22:49
Når du allerede har en ps3 og en wii kan jeg (der kun har en xbox) ikke komme med nogle som helst fornuftige argumenter for at købe en xbox. Med mindre der er 48 timer i dit døgn og du bruger de extra 24 på at game eksklusive spil. At købe den bare for at ha' den er fjollet.

Og så er næste generations konsoller også så småt ved at blive mere synlige ude i horisonten.
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 22:53
Fordi du kan!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 23:16

Jeg har en PS3 og en Wii.

Og min indre nørd lokker for at købe en Xbox360 også.

Men hvorfor egentlig?

Kan Xboxen noget som PS3en ikke kan?

Hvad mener i andre?

Er du specielt interesseret i titler som f.eks. Halo of Gears of War?
Til top
Brian7500 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2008
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 07:04
Næ. Ikke mere end alle andre spil Smile
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 09:45
Pga Forza 4 Wink
Ellers tror jeg ikke du vil bruge den.
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 11:05
Controlleren til Xbox'en er efter min mening bedre end den til PS3'en.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 11:58

Næ. Ikke mere end alle andre spil Smile

Så har jeg svært ved at se en årsag til at købe en Xbox 360. Der er selvfølgelig også Forza samt nogle ældre spil som Kameo, Viva Pinata osv.

Hovedsageligt benytter MS sig af 4 'store' titler:

Halo, Gears of War, Fable og Forza.

Er du ikke specielt interesseret i de titler, er det IMO lidt spild af penge, selvom konsollen ikke koster meget.

Ja så er der selvfølgelig også Kinect..

Var det mig, ville jeg nok hellere kigge efter en Playstation Vita, 3DS eller en tabletTongue

*EDIT*

Og nej, Xbox 360'eren kan ikke noget specielt andet end en PS3. Der er naturligvis Xbox live samt diverse features, men ikke noget der (efter min mening) er nok til at købe en, hvis man allerede har en PS3 og Wii.
Spillene er hovedsageligt grunden til at man køber den ene konsol fremfor den anden. Hvis de nævnte spil ikke har nogen speciel interesse ser jeg ikke nogen grund til at købe en. :)

Redigeret af SteffenD89 - 02-Marts-2012 kl. 12:01
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 12:07
Jeg har haft PS3 og Wii, 360'eren er den eneste der er tilbage i samlingen. Wii'en blev kedelig i længden og PS3'eren blev til sidst kun brugt til Bluray-film. 

Grunden til at jeg hænger ved 360'eren er nogen af de samme argumenter andre også nævner. Controlleren er uden tvivl en af de største grunde men Live-delen er også en af 360'erens forcer, det spiller bare. 

Har du pengene er det bare at købe én og så skulle du blive træt af den kan du jo altid bruge den som Media Center extender. :-)

Dagens tilbud:

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 12:30
De er jo ret jævnbyrdige.

Men her er grundende til jeg har en xbox 360:

Controller i voksenstørrelse, jeg for krampe i hænderne af PS3 controller
Gears of war serien
Halo serien
Mass effect
Forza
Alle de gamle xboxspil (selvom jeg har den gamle xbox også)
Nem integration til Media Center

Brugerfladen på PS3 kan jeg bedst lide, synes altid xbox har været lidt mere "knoklet" at komme rundt på.

Regner de ikke med der snart kommer en ny xbox, mener der var "Leaked" noget fra et spilfirma.

Jeg har stadigvæk en PS3, da den er handy som ekstra blu-ray afspiller og de eksklusive PS3 titler
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu