recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NBA på DK4 - så hold dog kæft!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NBA på DK4 - så hold dog kæft!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausewitz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NBA på DK4 - så hold dog kæft!
    Sendt: 04-Marts-2012 kl. 22:47
Er der nogen der er medlem af DK4's Facebook gruppe der vil formidle dette budskab til de 2 værter: 

Så hold dog kæft. I ødelægger fuldstændig kampen med den konstante knævren! Angry

Tak Big smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausewitz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 17:32
Synes det hjalp lidt i 4th quarter (om de selv mistede lidt momentum eller fik en hentydning vides ikke  Smile) men det var ellers helt ulideligt synes jeg. Var der andre der så den? 

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:02
Det er altså helt normalt at kommentatorer 'knævrer' løs under sådanne kampe.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:16
Ellers sidder der en "mute" på remotenWink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausewitz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er altså helt normalt at kommentatorer 'knævrer' løs under sådanne kampe.

Plejer at se kampene og synes normalt de herrer Bilde og Wang gør det godt, men synes aldrig jeg har oplevet noget lignende Confused. Peter Wang, den normale medvært var erstattet af en anden, og det var helt skidt synes jeg. Vil dog ikke give medværten hele skylden - Bilde var også slem. Synes der var alt for meget der ikke vedrørte spillet - det bør de gemme til CRUNCH TIME (et basket-diskussionsprogram med samme værter) i mine øjne. Det ødelagde i.h.f. en stor del af fornøjelsen for mig i denne super-kamp, som man nok kan fornemme Wink.

Bare lige for at (forsøge Big smile at) aflive evt. fornemmelser som læsere af denne tråd måske sidder tilbage med, så har jeg altså aldrig brokket mig over noget program eller nogen kommentator før - The Truth (ikke Paul Pierce) Wink. Det var en joke for de inviede , det er Pierce's øgenavn

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ellers sidder der en "mute" på remotenWink

Det er bare ikke helt det samme Big smile, men valgte dog at skrue noget ned. De normale kommentarer om spillet og spillerne hører jeg gerne, men der var bare alt alt alt for meget, der ikke burde have været med Big smile .

Nå men konklusionen må vel være, at jeg er forholdsvis alene med denne opfattelse i.h.f. i dette forum Wink. Nok heller ikke lige det mest relevante forum men Bilde's oplysning om at man bl.a. kunne stille spm. via deres hjemmeside fik jeg aldrig til at virke. Måske man skal være medlem (logget ind på siden). Det har jeg indtil sidste søndag ikke følt behov for. Måske jeg skal være forberedt til næste kamp (på søndag) Wink.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu