recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android med bedste forbindelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android med bedste forbindelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android med bedste forbindelse
    Sendt: 08-Marts-2012 kl. 06:25
Jeg skal have ny smartphone da jeg har lidt problemer med forbindelsen i vores sommerhus ved Ringkøbing fjord.

Hvilken smartphone har den bedste antenne?
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 10:15
start med at høre naboerne hvilke teleudbyder de har, og hvordan deres signal er, det kan jo være at det er underordnet hvis du vælger den rigtige udbyder til at starte med.
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2008
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 16:07
Det vil jeg da prøve men den skal skiftes alligevel pga. Revne på siden.
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 15:38
Kan være det ikke er for sent, men det er selvfølgelig ikke lige meget hvilken telefon du har. Jeg har samme udbyder som min svoger, men han kan kun ringe fra et sted i hans lejlighed og jeg kan ringe fra hvor som helst. Han har iPhone 4 og jeg har Samsung Galaxy Nexus.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu