recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man flytte købte Apps til anden Iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man flytte købte Apps til anden Iphone

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man flytte købte Apps til anden Iphone
    Sendt: 12-Marts-2012 kl. 23:09
Hejsa.

Vi har hidtil haft én Iphone4 i familien, men nu har jeg lige anskaffet med en ny Iphone4S.
På den "gamle" Iphone ligger nogle købte Apps, som jeg har anvendt, og dem vil jeg gerne have flyttet over på den nye Iphone. Er det muligt at "overdrage" disse Apps.

Til info har hver Iphone deres eget AppleID.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2004
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 23:41
kan du ikke bare logge ind på telefonen med dit apple-id og så downloade alle "købte" apps fra Appstore? 

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 07:23
Jeg mener de skal have samme Apple Id.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

kan du ikke bare logge ind på telefonen med dit apple-id og så downloade alle "købte" apps fra Appstore? 

Hmmm - hvordan gør jeg det. For mig at se, så er apple-id felter låst på min tlf.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Kan jeg så bytte om på apple-id på de 2 telefoner og på den måde skifte indhold. Det vil være OK.
Er det noget med, at jeg så skal tage en komplet Backup via Itunes af begge telefoner, og gendanne dem til fabriksindstillinger og derefter indlæse backup eller???????

iPhone 13, OS 15.3
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Kan jeg så bytte om på apple-id på de 2 telefoner og på den måde skifte indhold. Det vil være OK.
Er det noget med, at jeg så skal tage en komplet Backup via Itunes af begge telefoner, og gendanne dem til fabriksindstillinger og derefter indlæse backup eller???????

i princippet, burde det jo kunne lade sig gøre på den måde. Bare altid huske at tage en backup.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:44

Redigeret af len61 - 13-Marts-2012 kl. 18:00
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
sirin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-November-2011
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 14:31
Måske dette link her kan hjælpe lidt. 

Redigeret af sirin - 21-Oktober-2012 kl. 14:31
Til top
wokmot Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wokmot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 02:22
@Sirin

din link hjalp!! takkker
Panasonic TH-50PZ80E‏

Onkyo TX-SR876

BenQ W5000, PS3, wii,

Zaptor
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu