|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spillevende ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 03-April-2006 kl. 12:54 |
Hej Alle Jeg er faldet over det nye Sony KDL40-V2000 LCD tv på en Tysk online shop til billige penge (2.599 Euro + 18 Euro i fragt til DK - Godt 20.500 Dkr) http://www.dnet24.de/xt/product_info.php?ref=53&products _id=0000000101713 Shoppen hedder dnet24.de og mit spørgsmål går på om der er nogen der har erfaringer med denne webshop? og skulle der være noget til hinder for at købe et LCD tv med DVB-T tuner i Tyskland (udover garanti-issuet)? Hilsen Thomas |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Nej så vidt jeg ved, er der bare masser af penge at spare. det undrede mig at de shipper til DK, da 99% af alle de tyske shops ikke vil sende så store varer til DK. Men kan godt se at det umiddelbart kun koster 18 euro. Det synes jeg dog umiddelbart er lidt suspekt billigt, men nok bare en fejl Men tror roligt du kan bestille varer hos Dnet24 - jeg har kun hørt godt om dem Redigeret af troelsit - 03-April-2006 kl. 13:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |