|
Onkyo PHA 1045 DAB, nogen der har set/hørt dette? |
Besvar |
Forfatter | |
kbaggen
Super bruger Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 22:21 |
Update, har købt det :-)
Gammel besked:
Hej,har pt. 2 Onknyo anlæg begge 6-8 år gammel, et mikro anlæg (805TX+ CD) og et stue-alter (onkyo tx-8410R + CD)som konen synes er alt for stort, og ja, det er en mega kasse!
Begge CD-afspiller har bøvl med at skubbe CD ud, samt især mikro anlægget giver kliks/hiks i lyden (hjælper lidt at tage strømmen helt fra CDen). Stue Alteret (tx-8410R) har bøvl med signal-adskillelsen på et par af indgangene og tiden er vist ved at løbe ud........ Så overvejer et nyt anlæg, og har kiggede en det på Marantz 603, samt Denon CEOL.......men.....ved ikke om de audiofile nok til mig! Det tiltrækker mig meget med internet-delen i disse 2! Derudover skal der være DAB og gerne højtaler sæt til 2 rum, således jeg kan dække stue (primært rum) og så køkknet til opvasken :-) --> der røg Denon CEOL. Derudover har vi en rega paldespiller og disse anlæg matcher ikke rigitgt pladespiller selv om vi nu har en Vincent RIAA for-forstærker til phono. Men nu til spærgsmålet, nogle der har hørt eller set: Onkyo PHA 1045 DAB --> http://www.tapeconnection.dk/Hifi.aspx?id_category=73&pr oduct_number=6320579 , der på papiret er et rigitgt godt anlæg med gode DACs, og med den digitale optiske indgange vil jeg så smide Mediacenter-komputeren ind over den vej og på den måde streame min mp3 musik samt skabe AirPlay gennem "sharport4w". Mere info om anlæg --> http://www.eu.onkyo.com/downloads/1/1/6/5/0/ONKYO_CS-1045DAB _datasheet_UK.pdf Synes det langt hen ad vejen dækker vores ønske til et kompakt anlæg, "audiofil" kvalitet i DACs, osv., men kan ikke finde de store anmeldelser af det (??)! Så hvis nogle ved hvor det kan købes på sjælland vil jeg nok tage en lytter på det? Største problem er at der ikke er 2 sæt højtaler udgange og dermed et problem for mit køkken! Men der er en Line out og tænker om man kan smide et par aktrive højtaler i køkken til at dække det behov, men vil de 2 sæt højtaler så spille synkront? Kan dette lade sig gøre? KBN Redigeret af kbaggen - 26-Marts-2012 kl. 08:32 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |