recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SSD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SSD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SSD
    Sendt: 20-Marts-2012 kl. 00:26
Hejsa

Skal snart investere i min første SSD, men er kommet P.. meget i tvivl om hvilken man skal brug. Kan jo se rundt omkring herinde på forum at derer problemer med den del af disse SSD'er

Den skal sidde i min HTPC og kører win7
Hvilken vil I anbefale er den badste og mest stabile

På forhånd tak
Til top
frode3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2005
Sted: Denmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frode3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 01:54
intel eller samsung´s ssd er nok de mest stabile
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 07:13
Frode3 Tak for det

Vil prøve at læse og kigge på Intel og Samsungs
Til top
frode3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2005
Sted: Denmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frode3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 12:04
ser ud til der stadig er problemer med SandForce SF-2281 controllern http://www.overclock.net/t/1112136/are-there-still-issues-with-sandforce-sf2281 så jeg ville nok droppe den
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu