recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afløser for Panasonic TH 42PZ8 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afløser for Panasonic TH 42PZ8 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afløser for Panasonic TH 42PZ8 ?
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 06:48

Hej.

Jeg har ikke fulgt med i hvilke nye TV der er kommet og strømforsyningen i vores Panasonic TH 42PZ8 i Spanien er brændt af.

Så jeg står og skal finde en afløser. Vi ser udenlandsk satellit TV samt TV avisen forskudt, enten fra DR nu eller som Video podcast.

Der er en lokal forhandler der sælger et parti 42" 3D LG 42LW5500, FullHD SmartTV til 510€

Jeg så det i 'So ein Ding' og tvivler på om vi vil bruge smart TV delen.  

og så fandt jeg en en kæde der i marts har PANASONIC TX-P42ST30E til 499€

http://www.tien21.es/es/products/33/televisores

Men min egen søgning stopper her, som jeg skrev har jeg ikke fulgt med, og vælger derfor at høre om der er nogle af jer der har nogle gode ideer.

Jeg har heller ikke fulgt med i hvad TV koster. Priserne i Spanien er anderledes end i Danmark.
Det er en uventet udgift, men vi vil finde de penge et nyt TV koster. Håber nok, det er muligt at finde et godt tilbud til mellem 500-1000€.

Hilsen Carsten.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu