|
DR HD Pixeleret i WMC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smolesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2012 kl. 09:45 |
Hej
Jeg har i gennel længere tid haft et meget Pixeleret billede når jeg afspiller en optagelse fra DR HD i Windows MediaCenter, hvilket har irriteret mig meget... I går opdagede jeg så, at hvis jeg starter XBMC inden jeg afspiller optagelsen (stadigvæk i WMC), så står billedet helt perfekt.... efter ca. 20min falder den god tilbage igen, og jeg er nød til at lukke XBMC ned og starte den igen.... Er ikke helt klar over hvad der gør at det virker når XBMC er startet og det er heller ikke en særlig Wife Friendly løsning.... Så er der nogen der har en ide om hvordan jeg får løst problemet uden brug af XBMC?? eller kan forklare hvad det lige er der sker..... På forhånd tak Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |