|
Forskellen på disse 2 ca moduler HJÆLP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superfun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2012 kl. 12:53 |
1. Strong Viaccess 2.0 CAM
koster 350,- 2. Strong YouSee ready CA modu
499,- kan ikke se nogen forskel på dem ?? Skal bruges på Yousee's kabelnet Har et programkort fra dem i forvejen med en samsung boks. men gider ikke bruge den mere. Har slot til ca modulet i mit tv også i mpeg 4
Redigeret af superfun - 04-April-2012 kl. 12:54 |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes at AV-Connection skriver på en forvirrende og for de fleste mennesker formentlig uforståelig måde. Det er en gammel tekst som AV-Connection ikke kan være bekendt.
Begge de 2 CA-moduler, du linker til, kan bruges i tv med DVB-C tuner til modtagelse af kodede digitale kanaler fra YouSee. Det dyre modul bærer betegnelsen "YouSee Ready", men om det gør nogen som helst forskel, fremgår ikke, og jeg tvivler på det. (AV-Connection anbefaler et særligt CA-modul til Loewe TV, og det kan meget vel været vigtigt). |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |