recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RemRem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RemRem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af boks
    Sendt: 05-April-2012 kl. 00:17

Heysan

Håber nogen kloge hoveder herinde kan pege mig lidt i den rigtige retning til indkøb af den rigtige boks, da jeg gerne vil udskifte min gamle Medion HD optager til noget lidt mere smart.

Mit behov er som følgende - Jeg vil gerne have EN boks under hus alteret hvor jeg kan optage tv kanaler til Harddisk, koble en ekstern USB disk til dyret med ungernes film som kan komme i forskellige formater(iso,AVI,M4v,Mp4 f.eks.), samt have mulighed for at se film som ligger på min NAS via Wifi i samme format som nævnt tidligere.

Vil også gerne have muligheden for nogle af de funktioner via internettet som findes i eks. en Boxee, men denne kan jo desværre ikke optage ellers var denne købt.

Jeg har Yousee kable tv.

Jeg har søgt igennem recorder.dk men synes ikke jeg kan finde en boks som rammer, da de enten mangler Wifi, er DVB-T eller DVB-S tuner (formoder jeg skal have en DVB-C?) så findes der overhovet en boks som kan dette.

Jeg fornemmer jeg måske skal kigge på en PC (Asrock) med Windows Media Center, meeen vil helst gerne undgå dette hvis muligt.

Håber ovenstående giver mening og ellers på forhånd tak for feedback.

/Torben

Redigeret af RemRem - 05-April-2012 kl. 23:18
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu