|
Optage tv på boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ettidditte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2012 kl. 20:02 |
Hej,
jeg håber at nogen kan hjælpe med at svare mig på dette problem. Jeg har en Denver boks (model: dmb-115ci) tilsluttet til mit ene fjernsyn og det virker egentlig godt nok. Undtagen når jeg skal optage tv på en usb enhed. Jeg startede med en 8 Gb stor usb nøgle, satte den i, trykkede på den røde knap og så optog den. Jeg kunne sagtens efterfølgende se klippet på computeren. Da jeg så nogle dage senere ville optage noget andet, ville den ikke optage på samme usb nøgle og skrev en fejl: At der var en fejl i nfts partionen og at jeg skulle formatere den. Jeg prøvede så med en anden ekstern harddisk i håbet om, at den ville virke, men jeg får samme fejl meddelese med, at der er en fejl i partionen. Jeg prøvede så at formatere harddisken til nfts en gang mere, men uden held. Er der nogen, der kan hjælpe mig? På forhånd tak. /Ditte
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10637 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at formatere til FAT32? Jeg er nemlig ikke sikker på, om boksen overhovedet understøtter NTFS.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
ettidditte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Hej Flemming.
nej, det har jeg ikke prøvet. Jeg fandt denne test/vurdering af boksen på denne side, en underside fra dette forum: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107337&title=mini-anmeldelse-af-denver-dmb-115ci og der står at boksen bl.a. understøtter nfts. Men måske er denne oplysning ikke rigtig?
|
|
![]() |
|
clips ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Min dmb 113Ci virker med nfts,og det er samme indmad som 115ci
Prøv at ta strømmen og sit til igen
|
|
![]() |
|
Synes desværre ikke det hjælper noget. Jeg har prøvet med to forskellige enheder og der kan ikke rigtig være fejl på dem begge.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5382 |
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Nej, kan man gøre det? Brugsanvisningen er meget mangelfuld!
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5382 |
![]() På den DCB-108HD jeg har kan man under Menu -> USB -> PVR konfiguration lave formattering, har dog aldrig prøvet det den vej.
Så kig Menu med underpunkter for noget tilsvarende.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Nej jeg havde nok klaret mig lige så godt uden!
Ja, det kunne jeg måske prøve. Har kun prøvet at formattere den i computeren. Er der nogen, der har erfaring med om den enhed, man prøver at optage på, skal være tom inden den sættes i?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |