|
Ny 24" skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lbm_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2011 Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2012 kl. 17:28 |
Skal bruge en ny skærm (faktisk 2) til en stk pris af ca. 1500 hvis man overhoved kan få noget ordentligt i dette prisleje?
Krav, den skal være matsort eller matsølv/grå og 24". Det er vigigt den er meget stilren at se på! Skal bruges til spil (Diablo 3) og programmering. Nogen anbefalinger ? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Philips 244E som varmt kan anbefales. Den har både HDMI, VGA og DVI indgang.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Tak for inputs.
Hvad opløsning skal man gå efter? 1920x1200 eller 1920x1080 ? Og hvad er den egentlig forskel egentlig?
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Forskellen er at 1200 > 1080... altså 16:10 vs 16:9 - hvilken igen vil sige lav højde - eller endnu lavere højde... 1920x1080 er billigere at producere, så den opløsning ser du oftest på billige skærme. |
|
![]() |
|
Nogen der kan forklare forskellen på disse 2 skærme, og hvad for en der er bedst ?
http://www.computersalg.dk/produkt/874521/samsung-syncmaster-s24a450bw -ledsk%C3%A6rm http://www.computersalg.dk/produkt/822529/samsung-sm-s24a450bw-led-lcd # Skal bruges til lidt spil og programmering. |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Er det ikke farven?
BWG er grå og BWT er sort? |
|
![]() |
|
Jo det tror jeg også, men der stod bare lidt forskellige specs på dem. Lidt mærkeligt. Men det er også det eneste jeg har kunne frem til. Altså at det var farven.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Da jeg skulle have ny skærm gik jeg i butikker for at se hvor godt de forskellige skærme stod. Jeg endte med en Samsung da billedet på den var markant bedre end det naboskærmene præsterede. Den er en del år siden og jeg aner ikke om Samsung stadig er i front rent billedmæssigt, men jeg ved at der er en verden til forskel på en god skærm og de mere eller mindre ringe alternativer, så check skærmen live inden du handler så du ikke ender med et fesent billede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |