|
HDHR - mangler zulu, dr hd mf... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tarcom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2012 kl. 21:35 |
Hej Forum, efter at være flyttet, så har jeg et underligt problem. Min HDHR finder alle de kanaler som den skal, inkl dr hd og zulu, og jeg kan også se kanalerne i quick-view. MEN: inde i microsoft media center, finder den ikke kanalerne. Den finder næsten alle andre kanaler men der mangler altså mindst to kanaler. Jeg har forsøgt mange gange og også opdateret til nyeste version og firmware.
Jeg vælger selvfølgelig antenne i mce når den spørger. Er der nogle som har prøvet noget lignende eller har et god ide til hvad jeg kunne prøve?
|
|
Zotac Ion 330, HDHR, MCE7
|
|
![]() |
|
tarcom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No one... realy??
|
|
Zotac Ion 330, HDHR, MCE7
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |