|
Skaler video i MP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2012 kl. 11:32 |
Hej
Jeg har konverteret nogle gamle DVDer om til AVI filer med H264 codec. De er nu i opløsningen 720x576. Mit MP er sat op til at bruge FFdshow på MPEG codec og Cyberlink codec på H264. Mit problem er, som jeg ikke har haft tidligere, at MP kun viser disse film i deres "rigtige" lave opløsning. Ved alt andet ind til nu har MP selv skaleret alle videoer op til fuld skærm, men stadig bibeholdt ratio selvfølgelig. Er der nogen der har en god forklaring og endnu bedre, hvordan gør jeg så den selv skaler dem op? Jeg kan nemlig godt skaler dem op via menuen inde i MP, men det gider jeg og familien jo ikke gøre hver gang. Jeg har prøvet med noget ffdshow post processing, og det er som om det virker på nogle film, men ikke andre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |