|
iPad, søg i pdf. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2012 kl. 11:13 |
Ja som overskriften siger. Hvordan gør man?
BS |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tryk på luppen.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Det lyder logisk. Det vil jeg prøve næste gang jeg står med problemet. Min Windows logik må have sagt lup=zoom.
Det skal lige siges at jeg ikke ejer en iPad men under et kundebesøg fik jeg stukket en sådan i hånden med en pdf med teknisk info. Da tænkte jeg at det kunne være smart med en søgefunktion. Jeg klarede mig uden men ville lige oplyse mig selv herinde :-) Tak BS |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Når du læser en PDF viser den kun filen. Tryk på skærmen og du får funktionerne frem. Søg, Bogmærker, Bibliotek osv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |