|
Must haves fra PS3 store? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 12:03 |
Har I nogle gode fifs til spil fra store'n man bare skal have? Jeg er ved at køre død i MW3.
Alt bortset fra bil og sportsspil er mig. Overvejer faktisk Rayman men ved ikke om det er for plat/barnligt. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil mere sige at rayman er gakket end barnligt. Der er muligtvis lidt barnlige lyde/musik engang imellem, men det er bare en del af charmen.
Men eh, hvad med Journey? Det tager dog ikke langt tid at gennemføre. Ellers er der Super Stardust? Mmh.. Braid, Trine 1/2.. IGN har lavet en liste over 2011 PSN spil http://ps3.ign.com/articles/121/1215236p1.html |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Lige en hurtig og god håndfuld fra lommen: Jeg er selv lidt af en sucker for stealth-spil, så jeg har lige købt Splinter Cell: Chaos Theory for 75kr....Har spillet det i ca. 3 timer indtil videre, og det er allerede alle pengene værd.
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Mange tak for forslag! Fedt I gider =)
Jeg har lige spillet Rayman demoen, og det er egentlig meget fedt! Klassisk 2D platform spil med smuk grafik. Jeg tror sku jeg køber det. Derudover har jeg lige DL demoen af Journey og har også overvejet Trine.. Mass effect demoen er hermed også downloadet. Burde måske præcisere at jeg primært kigger efter spil man hurtigt kan sætte sig ned og spille og gå fra igen. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Det kan man så med de fleste spil, men spil der er opdelt i baner som f.eks. Rayman, Braid og til dels Mass Effect er jo hurtige at gå til hvis man lige har 30-45 minutter. Dog kan der hurtigt gå tid i ME2 bare til snak.
![]() Ukke - du skriver God of War + flere episoder, hvad mener du med det? Er det PSP-udgaverne du henviser til? :) |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Jeg har Splinter Cell Collection liggende, hvis du er interesseret.
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Yep, de har konverteret PSP-versionerne til PS3 i "HD".
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Alt fra Pixeljunk er KLASSE - isør Eden og Shooter imo. Og så er SHANK ret sjovt og gennemført.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Limbo og Trine 1/2 er klare anbefalinger herfra.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
DEAD NATION. simpelthen et af de fedeste download spil i store. Og så til billig penge, trot jeg ga ca' 70 kr for 15 baner fed zombie slayer action. Man kan også spille 2.....
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Lumines, Stardust er muligheder.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
SUPER tilbud, ved ikke om det gælder EU: http://www.psu.com/PSA--Big-PixelJunk-game-sale-hits-PSN-tomorrow--a015272-p0.php |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |