recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Størrelse af strømforsyning i HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Størrelse af strømforsyning i HTPC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hald Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Størrelse af strømforsyning i HTPC
    Sendt: 30-April-2012 kl. 17:29
Jeg skal til at bygge mit første HTPC med nedenstående komponenter. Efter noget let hovedregning burde den 80 watt strømforsyning som kommer med kabinettet være nok til at trække system, men jeg gerne have en second opinionSmile

Styresystem: Windows 7 

Håber der er nogle som kan hjælpeSmile
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 17:49
jeg tvivler på det bliver noget problem, så længe du holder dig til intels indbyggede grafik. Jeg har et lignende setup til min win home server med, dog 150W psu og uden optisk drev, men med 6 HHD + 1 SSD og det kører uden problemer. Skulle du på et tidspunkt finde ud af at du vil have et dedikeret grafikkort, skal du nok også finde en ny psu
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu