|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nta1111 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 10-April-2006 kl. 08:57 |
Hej alle "Recordere"... Jeg har med stor glæde læst mange af de gode og lærerige emner i dette forum. Jeg står nu i den situation, at jeg SKAL til at vælge hvilket TV, jeg skal have op og hænge på væggen i vores nye hus, der snart er klart til indflytning. Jeg har følgende kriterier til mit kommende tv: - Det skal være 32 " - Det må helst ikke koste over 12.000,- - Det skal være så "opdateret" som muligt. Dvs HD ready osv... - Det skal helst være med en "alu" farvet ramme/kant Hvad skal jeg vælge? - Er der nogle, der tør byde ind med et godt (til)bud på, hvad og hvor jeg skal købe? Jeg er "købeklar" nu, så det må gerne være et tilbud, jeg kan slå til med det samme. På forhånd tak for hjælpen... |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Jeg ville vælge igangværende FÆLLESKØB...SAMSUNG 32" Det er et kanon tv til prisen. Leo. |
|
![]() |
|
micto ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej Hej. Hva med det Amitech Bilka sælger i denne uge for 9999.- Er det noget? Er der nogen der har erfaringer med det? http://dvd.filmland.dk/default.asp?show=page&id=5889 Her kender begejstringen ingen grænser! Mvh Micto
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Nu har de det TV som præmie i en konkurence på samme side. Så ville nok tage deres anmeldelse (hvis man kan kalde de 25 linier en anmeldelse) lidt med et gran salt. Ellers er http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r72b.asp et godt bud. Som der som nævnt er mulighed for at købe igennem endnu et genialt fælleskøb her på siden. Kanon koncept der er startet der. Redigeret af ZackGem - 10-April-2006 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
nta1111 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hejsa Jeg har også kigget på det, og det ser interessant ud. Hvis rammen ikke var sort, ser det ud til at leve op til alle mine kriterier (ved godt farven/udseendet ikke burde være altafgørende, men jeg er lidt kræsen...) Nogle der kender mere til dette eller et bedre alternativ?? |
|
![]() |
|
koldstar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
micto> Filmland tjener penge på den artikel. Hvis du holder musen over de links de har til amitech, kan du se de kører gennem tradedoubler.dk. Det betyder at de får provison af alle salgene.... Tvet kan selvfølgelige være udemærket, men jeg synes personligt at troværdigheden ryger :) |
|
Få en personlig startside på Minstartside.net
|
|
![]() |
|
koldstar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
er der forresetn nogle der ved om R72'eren i fælleskøbet er parallelimporteret, eller det kommer med Samsungs Nordiske pixelgaranti? |
|
Få en personlig startside på Minstartside.net
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Har du overvejet dette TV: http://www.hyundaiq.com/pro_q320.asp Det har godtnok ikke fuld aluramme, men noget af rammen er alu, resten er pianofinish. Jeg har ikke selv set det, men har bestilt søstermodellen Q321, som er i matsort og uden USB og kortlæser. Du kan læse mere om det her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11002& PN=2 og her: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=293464 Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Jeg ville nok holde mig langt væk fra Hyundai Se her hvorfor |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Så må du ud i en bilbix og købe en sølv stafering /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() |
lahan> Den artikel henviser til Hyundai og ikke Hyundai Imagequest som laver det omtalte TV. Så de 2 har intet med hinanden at gøre. De fejlbehæftede skærme er derfor ikke de samme som q320.
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Jeg må klart anbefale JVC LT-32S60, som med 5. generation i billedteknologi, er langt fremme med hensyn til gengivelse af det perfekte billed uanset den indkommende kilde. Læg mærke til kabinettets kvalitet samt måden stikkene sidder på skærmene før i køber. På mange skærme får man svært ved at få dem helt indtil væggen, da stikkene skal sidde direkte ind på bagsiden, så du får en dybde på 12-15 cm fra væggen, isæ på de nye Samsung modeller. På LT-32S60 har du i hver side af skærme 2 plastkapper som kan tages af og her sidder alle stikkene. LT-32S60 bliver solgt til 11999,- hos Computer City, det er tyveri til de penge. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |