recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med TV2 HD - hjælp søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med TV2 HD - hjælp søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med TV2 HD - hjælp søges
    Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:40
Hej alle

Jeg fik ved en fejl postet den er andetsteds i forummet. Prøver her istedet Smile

Jeg har siden omkring november sidste år haft problemer pokkers mange problemer med TV2HD. Jeg har kabeltv hos Yousee. Problemet består i at TV2 konstant pixellerer. Det er så udpræget at jeg stort set altid ser tv2 analogt. 

Der er ingen problemer med de andre kanaler, kun TV2.

Er der en af jer som har en ide til, hvad jeg kan gøre for at kunne se tv2 uden forstyrrelser på signalet?

Mvh
Kristian
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 21:04
Jeg oplever ind i mellem det samme og har haft besøg af en YouSee tekniker to gange, men han kan intet galt finde.

Operation X og station 2 er lige pt. næsten umligt at se pga. massive pixellering, dette via min YouSee HD box. I soveværelset, hvor jeg har en Clint DVB-C modtager stående er der ingen problemer.

Redigeret af LeBlodia - 07-Maj-2012 kl. 21:12
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu