recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Arcsoft tmt 5 gør billedet "lyst"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Arcsoft tmt 5 gør billedet "lyst"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brandt00 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brandt00 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Arcsoft tmt 5 gør billedet "lyst"
    Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:33
Hej.
Når jeg afspiller en dvd i arcsoft tmt 5 bliver billedet meget lyst, det som skal være sort bliver næsten gråt, ligesom hvis der bliver skruet for meget op for brightness, nogen der har en løsning på det? Synes jeg har kigget alle indstillinger i gennem. Afspiller jeg dvden i wmp er der ikke noget problem.
Jeg kører med win7

Hilsen Martin
Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:47
Du skal kigge efter output levels, kender ikke til TMT men vil skyde på at den levere 16-235. Ved ikke hvilket TV du har, men du skal kigge efter noget Black Level, på mit samsung TV skal den stå på Normal ved 16-235 og Lav ved 0-255.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu