|
wd tv live hub - overførsel ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2012 kl. 21:50 |
hejsa, har lige fået købt sådan en her brugt. og kan man ikke overføre filer til den ved noget kablet usb overførsel.
synes det tager for lang tid ved trådløs eller kablet overførsel... kan se der er en usb indgang.. men så skal man vel have et usb til usb forbindelse, eller hvad ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Redneck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2011 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv boksen og så vidt jeg ved så kan man ikke overføre filer til den interne HDD igennem USB. Jeg har ikke selv prøvet, men jeg mener at have læst det et sted. Du må enten overføre igennem LAN eller kopiere fra en ekstern HDD til den interne :)
/Redneck |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, virker godt nok lidt skørt, men så må jeg have gang i den eksterne
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |