|
samsung ue46d8005 vis kanal info ved kanal skift |
Besvar |
Forfatter | |
UlrikC
Ny bruger Oprettet: 12-Maj-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Maj-2012 kl. 17:37 |
Hej,
Jeg mangler en lille feature til mit samsung TV. Når man skifter kanal viser den lidt info oppe i hjørnet. Den viser bl.a. hvilken kanal man har skiftet til. Jeg vil gerne have at den også viser hvilket program der kører på kanalen. Jeg har googlet og læst manual men kan simpelthen ikke finde en løsning. Det er da en rimelig almindelig feature. Jeg har ikke oplevet et TV der ikke kan vise program info ved kanalskift. Kan det virkelig passe at sådan et Samsung TV ikke kan det? Hjælp |
|
UlrikC
Funktioner
Tak(0)
|
Bump
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Info vises ved brug af digital tuner. Er du sikker på du ikke anvender analog?
|
|
UlrikC
Funktioner
Tak(0)
|
Det er via antenneforening. Søgningen har kun været efter digitale kanaler og der er kun fundet digitale kanaler.
Der er ikke tilsluttet nogen ekstern tuner. Tilkobling direkte fra antennestik til TV. Sjovt nok virker det fint nok på min Samsung Tablet 5 med dual view. Der vises program info ved kanalskift. |
|
theman7979
Bruger Oprettet: 20-Juli-2009 Status: Offline Point: 119 |
Funktioner
Tak(0)
|
skriv endelig hvis du finder en løsning - mine 2 Samsung tv viser heller ikke kanal info :(
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |