|
Intel CIR (IR modtager) |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2012 kl. 13:07 |
Der har været en del snak om Intel CIR modtager (IR modtager). Nu har jeg fået næsten alt mit nye hardware hjem, men står og skal bruge sådan en karl.
Den her er den eneste jeg umiddelbart har fundet. Nogen som har erfaring med bestilling og hvor lang tid det tager derfra? Men der var også noget snak om en hjemmelavet her i denne tråd. Hvad blev det til?
|
|
![]() |
|
kuskenator ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har købt hos selvsamme sælger, sættet inkluderede dog også fjernbetjening, og det blev leveret uden problemer, tror jeg havde det i løbet af under en uge. Husk at checke hvor langt kabel, du skal bruge, mener det kan fås i to længder.
mvh -Anders |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hmm kan ikke se der er flere forskellige muligheder i kabellængder. Men nu er det næppe fordi det kan blive for kort i et miniITx kabinet.
|
|
![]() |
|
kuskenator ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2010 Status: Offline Point: 10 |
Nej, det har de åbenbart ændret. Kan også se, at den remote, de sælger sammen med er en anden, end den jeg købte tilbage i oktober. Det var samme sælger, sellerjim514.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
JA ang. den "hjemme lavede" udgave, så skal der MINDST 10 der bestiller, for at det løber rundt.
Det koster ca 800,- at få lavet print, med fragt og Told&Skat.
Det giver ca 18-24 print, alt efter udlæg, og features (Status LED, huller til fastmontering og så vidre). komponenter koster ca 50-55,- pr sæt, incl kabel.
Ialt kommer 10 stk til at koste mig 1300-1400, så jeg sælger dem for 1500,- for 10 stk, eller 175,- for 1 stk.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Jeg tager som sagt gerne 2 stk. :-)
|
|
![]() |
|
Tror det bliver svært at nå 10, må jeg erkende.
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Her er et link hvor jeg købte min
Leveringstiden var ca. 4-5 dage
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
Du kunne også købe dette sæt:
http://www.hifiatx.com/ftp/manuals/600-vista-gp.pdf
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Men det er kun USB interface - det skal være CIR interface for at fungere som CIR.
|
|
![]() |
|
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
Det er rigtigt, havde overset det kun er USB
|
|
![]() |
|
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Hvor i landet er du fra? Jeg har mener faktisk jeg stadig har 1 stk. uåbnet CIR reciever + remote som jeg købte - Kunne du være interesseret?
Det er den fra Ebay |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |