|
Converter TS/PVR til AVI |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Tikbas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2012 kl. 23:26 |
|
Hej..
Jeg er nu herinde og vil hører om nogen af Jer kan hjælpe med at program der kan converterer Livsfarlig fangst (1)-01052012-2157.pvr om til AVI. Programmet er optaget på en ekstern harddisk som er forbundet til en clint boks. Har forsøgt med mange programmer såsom TSDoctor, OJOSoft total video converter, wise convert.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ved ikke om du kan bruge det her til noget,
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77655&title=ts-pvr-til-avi-divx-xvid |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
|
Hvis ikke optagelsen er krypteret kan næsten enhver videoconverter klare opgaven. Se en del af udbuddet her: www. videohelp.com
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Det link har jeg prøvet uden held
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
|
Enten har du ikke set dig godt nok for, eller også er optagelsen krypteret. Det kan jeg sige med 100% sikkerhed.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Det var dette link jeg havde forsøgt med. Er ved at finde et program til fjernelse af kryptering. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77655&title=ts-pvr-til-avi-divx-xvid
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Her er noget http://codecs.dk/?DVD43/Decrypter/Windows/105 |
||
![]() |
||
andersp2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
|
Så nemt tror jeg ikke det er. Det er hvis mere beregnet til dvdfilm. Er ret sikker på det lade sig gøre at fjerne krypteringen, hvordan ved jeg ikke.
|
||
![]() |
||
|
Jeg er til gengæld ret sikker på, at det ikke kan lade sig gøre.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |